Lifeplanner digital safe bilde av forretningsfolk som diskuterer foran en laptop

Vi skal opp og frem

LifePlanner lanserte høsten 2019 en betaversjon med 50 testkunder. I etterkant av denne har vi gjort en rekke produkttilpasninger og gjennomført en større kunde- og markedsundersøkelse. Nå er vi klare til å ferdigstille første versjon av LifePlanner og forventer lansering i løpet av høsten 2020. For å realisere dette ser vi etter rette investorer som vil være med oss på denne reisen.

LifepPlanner digital safe bilde av forretningsfolk som diskuterer foran en laptop

Vi skal opp og frem

LifePlanner lanserte høsten 2019 en betaversjon med 50 testkunder. I etterkant av denne har vi gjort en rekke produkttilpasninger og gjennomført en større kunde- og markedsundersøkelse. Nå er vi klare til å ferdigstille første versjon av LifePlanner og forventer lansering i løpet av høsten 2020. For å realisere dette ser vi etter rette investorer som vil være med oss på denne reise

Teamet bak

LifePlanner består av et sterkt team med lang erfaring fra bank, finans og forsikring. Vi har hatt ledende roller i næringslivet og vet hva som må til for å lykkes i et marked hvor kundeopplevelsen er den viktigste driveren. Tilsammen har teamet tung erfaring fra toppledelse, go-to-market strategi, forretningsutvikling, prosjektledelse, IT utvikling og -sikkerhet, personvern, compliance, salg, marked og merkevarebygging samt organisasjonsoppbygging.

Vi vet hva som kreves av oss, og er klare for å gå mange ekstra mil for en tjeneste vi har oppriktig tro på!

Teamet bak

LifePlanner består av et sterkt team med lang erfaring fra bank, finans og forsikring. Vi har hatt ledende roller i næringslivet og vet hva som må til for å lykkes i et marked hvor kundeopplevelsen er den viktigste driveren. Tilsammen har teamet tung erfaring fra toppledelse, go-to-market strategi, forretningsutvikling, prosjektledelse, IT utvikling og -sikkerhet, personvern, compliance, salg, marked og merkevarebygging samt organisasjonsoppbygging.

Vi vet hva som kreves av oss, og er klare for å gå mange ekstra mil for en tjeneste vi har oppriktig tro på!

LifePlanner, en tjeneste det er behov for

Vi har gjennomført både kundeundersøkelser og konkurrentanalyser for å kartlegge det reelle kundebehovet. Noen av de viktigste læringspunktene var:

* 100% av alle respondentene mente LifePlanner ville gi verdi ved bortgang, mens 85% mente at LifePlanner ville gi verdi i ved alvorlig sykdom

* Ingen forventer at en slik tjeneste var gratis

* Konkurransen er fragmentert i det europeiske markedet

Vekket vi din interesse?

Vi vil gjerne komme i kontakt med potensielle samarbeidspartnere og investorer. Vil du vite mer er du velkommen til å ta kontak med oss.

stine@lifeplanner.no
+47 92 02 27 37